Nota informativa sobre la mesa redonda: “La esperiencia hestórica de la Plataforma contra la Represión y poles Llibertaes y la necesidá de la Unidá d’Acción equí y agora” (2013)

2013 plataforma

19/04/2013

N’asturianu:

El xueves 18 d’abril se celebró nel llocal de la Sociedá Cultural Xixonesa esti coloquiu, nel que participaron como ponentes Cándido González Carnero, María Jesús Suárez García, Miguel Ángel Llana y Javier Cubero de Vicente.

A lo llargo del actu foi analizáu el contestu de la nacencia de la Plataforma, marcáu pol conflictu de Naval Xixón, y se repasaron dellos de los casos represivos que se denunciaron: Cándido y Morala, los 35 antifacistes de Cangues d’Onís o los 5 militantes del PCPE que foron secuestraos y treslladaos a l’Audiencia Nacional en Madrid.

Tamién foi esplicada la reciente desactivación de la Plataforma pola falta d’implicación y compromisu de les diferentes organizaciones. Igualmente se llamentó la dinámica de fragmentación cainita que vive permanentemente la esquierda alternativa y se reivindicó la necesidá d’un marcu d’integración unitaria qu’agrupase a sindicatos de clase, partíos políticos, ateneos culturales y coleutivos sociales.

En castellano:

El jueves 18 de abril se celebró en el local de laSociedad Cultural Gijonesa este coloquio, en el que participaron como ponentes Cándido González Carnero, María Jesús Suárez García, Miguel Ángel Llana y Javier Cubero de Vicente.

En el transcurso del acto se analizó el contexto del nacimiento de la Plataforma, marcado por el conflicto de Naval Xixón, y se repasaron varios de los casos represivos que se denunciaron: Cándido y Morala, los 35 antifacistas de Cangues d’Onís o los 5 militantes del PCPE que fueron secuestrados y trasladados a la Audiencia Nacional en Madrid.

También fue explicada la reciente desactivación de la Plataforma por la falta de implicación y compromiso de las diferentes organizaciones. Igualmente se lamentó la dinámica de fragmentación cainita que vive permanentemente la izquierda alternativa y se reivindicó la necesidad de un marco de integración unitaria que agrupase a sindicatos de clase, partidos políticos, ateneos culturales y colectivos sociales.

Anuncios
Esta entrada fue publicada en Movimientu obreru. Guarda el enlace permanente.